UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
Tuote on saatavilla verkkokaupastanne, mutta löytyykö sitä myymälästä?
Kyllä! Jos tuote on tilattavissa verkkokaupastamme, on se 99% todennäköisyydellä saatavilla myymälästämme, sillä toimitamme tilaukset aina suoraan omasta hyllystä.
Prosentin virhemarginaali johtuu inhimillisistä tekijöistä.
Huomaathan, että varsinkin sesonkiaikoina kuten halloweenina tilanne voi muuttua nopeastikin, kun asiakasmäärät ovat huomattavan suuret. Tuote loppuu hyllystä silloin kun asiakkaamme ostaa sen loppuun joko myymälän tai verkkokaupan kautta - ajankohtaa emme voi ennustaa.
Kuinka voin varata tuotteen?
Emme pysty ottamaan vastaan varauksia. Jos haluat varmistaa, että tällä hetkellä tilattavana oleva tuote odottaa sinua myymälässä tänään, huomenna tai ensi viikolla, tee tilaus verkkokaupastamme ja valitse toimitustavaksi nouto myymälästä. Minimitilausraja myös noudoissa 13,90e.
Tuote on loppu verkkokaupasta, onko se loppu myös myymälästä?
Kyllä, edelleen sama homma - pyöritämme verkkokauppamme suoraan myymälästämme. Jos tuote on loppu verkkokaupasta, on se sillä hetkellä loppu myös myymälästämme.
Tuote on siis lopussa. Koska sitä saapuu lisää?
Lyhyesti: Jätä toive, teemme parhaamme!
Pidemmin: Jos kyseessä on kosmetiikkatuote Grimakselta, Kryolanilta tai muilta edustamiltamme merkeiltä, saapuu sitä lisää yleensä nopeasti maahantuojan ja valmistajan varastotilanteen mukaan, usein jopa parissa päivässä.
Jos kyseessä on asu tai asuste, tulee tuotetta mahdollisesti lisää seuraavan kuorman mukana. Sesonkituotteita on todennäköisimmin saatavana taas seuraavana vuonna, jos sesonki on loppupuolellaan. Jos kyseessä on käsintehty koru, ovat ne usein uniikkeja yksittäiskappaleita.
Jos tilaan tuotteen ja valitsen toimitustavaksi noudon, milloin tilaus on noudettavissa ja kuinka pitkään tuote odottaa minua myymälässä?
Tilaus on noudettavissa kun saat ilmoituksen, yleensä liki samantien tilauksen tekemisen jälkeen, ja pakettisi odottaa täällä sinua siihen asti että saavut. Alamme kyselemään perään, kun tilauksestasi on kulunut parisen viikkoa.
Jos tilaan tuotteen ja valitsen toimitustavaksi postituksen, milloin viette paketin postiin?
Pyrimme saamaan paketin postiin tilauksesta seuraavana arkipäivänä tai viimeistään sitä seuraavana päivänä. Aamulla tehdyt tilaukset ehtivät usein jo samankin päivän postituksiin.
Yritin soittaa, ette vastanneet. Ettekö olekaan auki?
Pahoittelut, olemme kiireisiä! Palvelemme aina ensisijaisesti myymälässämme olevia asiakkaitamme, sekä pakkaamme ja keräilemme juuri tulleet tulleet verkkokauppatilaukset matkaan samantien. Puhelimeen vastaaminen tulee prioriteeteissä vasta näiden asioiden jälkeen. Jos haluat että soitamme sinulle takaisin, voit laittaa meille soittopyynnön tekstiviestillä.
Miten teille pääsee töihin tai harjoitteluun?
Ei vapaita paikkoja tällä hetkellä! Voit aina jättää avoimen hakemuksen, ja jos olet ihan oikeasti kiinnostunut työskentelemään juuri meillä, suosittelemme tuomaan sen kirjallisena suoraan myymälään, niin jäät paremmin mieleen.
Miten kanssanne pääsee tekemään kaupallista yhteistyötä?
Teemme kaupallisia yhteistöitä harvoin ja AINOASTAAN kanta-asiakkaidemme kanssa. Jos haluat siis tulevaisuudessa päästä osaksi yhteistyörinkiämme, tule ensin asioimaan luoksemme aktiivisesti ja opeta meidät tuntemaan sinut sitä kautta!
Tarvitsetteko apua somemarkkinoinnin kanssa?
Emme tarvitse, kiitos. Teemme nämäkin asiat ihan itse rakkaudesta lajiin ja arvostuksesta asiakkaitamme kohtaan.
Onko pomokoira Metku töissä? Saako Metkua rapsuttaa?
Metkun tapaat kaupallamme varmimmin aamupäiväisin ruuhka-aikojen ulkopuolella. Metku rakastaa lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä, varsinkin lapsia. Metkua saa rapsuttaa, jos hän on hereillä ja ottaa ensin kontaktia sinuun!